/ Hälsa /

Frisk och lycklig

Jag kan inte nog uttrycka den lycka jag känner efter dagens läkarbesök då jag konstaterats FRISK vilket betyder att jag i allmänna ordalag så gott som friskförklarad. Min kamp har gett resultat och jag har gått från död till levande via fyra sjukhusvistelser och avverkat tre av mina nio liv på bara ett år. Helt makalöst! Jag känner mig starkare än på mycket länge och tänker så förbli :-)
 
Jag har börjat mitt nya jobb idag vilket går ut på att skaffa mig ett lysande jobb och fokusera på min fysiska hälsa, jag har gett mig fasiken på att bygga mig ännu friskare och starkare rent kroppsligt. I den mentala återhämtningen gav jag mig totalt utrymme att bejaka mig själv inifrån men nu har det som sagt gett fantastiska resultat och jag är redo för nästa steg i min fortsatta uppbyggnad. Åh vad jag ser fram emot detta!
 
Jag har slängt ut i princip alla svarta detaljer i mitt hem och byter metodiskt och noga utvalt till vitt och fräscht. En mycket viktig förändring. Jag lever nu bevisligen med inställningen att ALLT är möjligt så länge man har kraft och vilja. Och det har jag!!
 
Love C
#1 / / Jerker:

Skönt att höra och lycka till!
/jerker